Brev:
Vil ikke sidde
3. juni 2013
Alder:
6 mdr.
Vil ikke sidde
Hej Helen
Jeg skriver til dig da jeg har nogle ting, som jeg tænker meget over med min lille søn.
Han er fra d. 15 dec. så bliver snart 6 mdr. Han har siden han var lille døjet med maven og sover ikke særlig godt, nu er han heldigvis begyndt at sove bedre om natten. Men jeg kæmper med at få ham til at sove om dagen, kan mærke at han er træt og trænger til at sove, men han vil bare ikke give sig hen til luren og vågner nemt.
Han er ikke særlig glad for at sidde og det har han faktisk aldrig rigtig været, hvis man har ham på skødet sidder han i 2 min. og så laver han flitsbue, men han bliver ikke rigtig sur, han skubber sig bare ud, så man ikke kan sidde med ham. Han vil rigtig gerne op at stå, men det er som om han ikke rigtig gider at sidde overhovedet. Hverken i skrå-stolen, barnevognen eller på skødet. Tit føler jeg at han bliver overtræt, nu hvor han ikke tager en ordentlig lur og når han er træt gider han slet ikke at sidde. Vi har haft ham til kiroprakter osv. da han var lille, fordi han græd meget. Så tror ikke det er fordi det gør ondt på ham at sidde, for så ville han jo sikkert også begynde at græde.
Han kan godt sidde i autostolen, når vi kører bil i længere tid!
Er først lige begyndt at sætte ham lidt op i barnevognen, men det gider han heller ikke rigtig. Ved ikke om det er noget vi skal være opmærksom på eller om han bare har så meget krudt i røven at det er kedeligt at sidde på skødet. Han kan jo ikke rigtig springe stadiet over med at sidde, for det skal han jo lærer.
Håber du kan hjælpe mig lidt.
Med venlig hilsen
A