Brev:
Vil ikke være hos andre end mor og far
17. april 2013
Alder:
9 mdr.
Vil ikke være hos andre end mor og far
Kære Helen.
Denne gang har jeg et spørgsmål der vedr. vores mindste søn på 9 måneder.
Min mindste søn vil nemlig overhovedet ikke være hos andre end mor og far. Han kan godt rumme at andre mennesker kigger på ham og indimellem vil han også gerne snakke med andre, men kommer de for tæt på eller prøver at røre ham, så bliver han meget gal. Der er stort set ingen andre end min mand og jeg, som kan bære ham, da han græder og bliver urolig hvis andre prøver.
Til gengæld virker han meget interesseret i andre børn. Eksempelvis har han intet imod at sidde på gulvet og lege når jeg afleverer min store dreng i børnehave, selvom der er en sværm af små børn omkring ham som aer ham.
Er det normalt at han har det på den måde nu?
Han er aldrig blevet passet af andre og jeg har været sammen med ham konstant siden han blev født. Min mand og jeg har snart lyst til at prøve at have en aften ude hvor det bare er os, men jeg har svært ved tanken om at han skal passes af andre, når han har det som han har?
Derudover vil jeg høre om du har gode råd til, hvordan jeg stopper med at give flaske om natten. Synes han er meget insisterende når han vågner om natten og han græder konstant indtil han får flasken. Han får ikke flaske i løbet af dagen, da jeg så synes han mister appetitten til anden mad, så i øjeblikket får han 300ml erstatning inden sengetid kl 19:30 og så vågner han gerne kl 2 ca. hvor han får 200ml mere.
Hilsen os :-)