Brev:
Skal vi sige farvel eller ej?
23. januar 2013
Alder:
7 mdr.
Skal vi sige farvel eller ej?
Kære Helen.
Herhjemme diskuterer vi lidt frem og tilbage om, hvorvidt det endnu er vigtigt at sige farvel til vores datter, når en af os går?
Vi gør det ikke rigtig og hun sover ofte når enten min kæreste eller jeg tager afsted... Hvis ikke hun sover og min kæreste siger farvel til hende og går ud af døren bliver hun ofte ked af det et øjeblik. Hvis jeg har været væk, så græder hun ofte lidt, lige når hun ser mig igen - intet af det virker slemt og er hurtigt ovre men vi er alligevel i tvivl om hvad der er bedst, da hun jo tydeligt bliver mere og mere bevidst og klart er gladest, når vi alle tre er sammen:)
Glæder mig til at høre dine tanker om emnet :)