Brev:
Tigerspring? Hvad stiller jeg op?
23. januar 2013
Alder:
7 mdr.
Tigerspring? Hvad stiller jeg op?
Hej Helen
Spørgsmålene hober sig endnu engang op her ;)
Vi har ellers ud fra dine tidligere svar fået opbygget en ret god rutine, hvor vi står op ca. kl 8 og hun sover ca. 19.45 - og jeg havde fjernet formiddags amning og de fleste dage også eftermiddagsamningen - men men men... På den sidste uge er alt hvad vi har opbygget fuldstændig saboteret igen!
Jeg har gransket min hjerne for at finde ud af hvad der var sket og kom idag, lidt tilfældigt til at læse i vidunderlige uger bogen - og den rammer ganske plet! Uge 32 - 37: Hun er et hængetræ, hun nægter at sove sine lure, medmindre det er i sengen med amning eller til nød en lille lur, når vi kører tur - hun skriger hvis hun kommer i barnevognen på altanen - så nu ammer jeg hele tiden igen, hvilket jo resulterer i, at hun ikke gider spise ret meget! Og aller værst er det, at hun står tidligere og tidligere op - startede med kl 5 og de sidste 2 dage har den været 3 om natten - hun har ikke ondt, er ikke sulten - hun vil bare lege! Og er generelt glad - bare hun må være hos mig og jeg ikke forsøger at putte hende!
Nå, betryggende nok, at hun er lige efter bogen, men hvad stiller jeg op med informationen om at min barn nu driver mig til vanvid den næste måned til halvanden?? Bliver alt normalt igen, hvis jeg giver efter mens det står på eller er det hele virkelig ødelagt og starter vi så forfra bagefter?
Tænker og håber du har et bud på det..? :)