Brev:
Kravle - 7 mdr.
21. november 2012
Alder:
7 mdr.
Kravle - 7 mdr.
Hej Helen.
Først vil jeg gerne takke dig for alle dine råd. Især med den dagsplan du har givet mig. Jeg føler virkelig at jeg har meget mere overskud nu.
Nu er jeg begyndt at tænke på kravlestadiet :) Min datter fylder 8 mdr om 2 uger. Hun har i noget tid, skubbet sig selv med armene til de steder hun vil. Hendes krop ligger stadig på gulvet. Hun ligner lidt en soldat, der ligger på maven og bruger armene til at skubbe sig frem. Jeg ved ikke helt om du forstår.
Kan jeg gøre noget for at hjælpe hende på vej? Sådan at hun begynder at kravle..
Hilsen