Brev:
Vil være hos mor hele tiden
26. september 2012
Alder:
9 mdr.
Vil være hos mor hele tiden
Hej Helen :-)
Jeg er ny bruger af din brevkasse. Jeg er hjemmegående med to dejlige piger. Den ældste er 22 mdr og den yngste er 9 mdr. Den ældste er meget nem, er god til at lege selv, falder selv i søvn næsten hvor som helst og har en stabil rytme.
Mit spørgsmål gør på den yngste, som har været rigtig morsyg noget tid nu. Jeg kan ikke bare ligge hende på maven og så lade hende ligge og lege selv. Hun vil være hos mig hele tiden. Jeg prøver så godt jeg kan at være der for hende, men er jo nødt til at lave nogle andre ting nogle gange, da jeg jo også har storesøster hjemme. Vi er meget ude i legestuer om formiddagen, hvor hun så (hvis hun ikke sover) er hos mig. Hun vil gerne gå og vil gerne have jeg går med hende hele tiden. Altså, hun vil ikke sidde selv og ligge selv og lege. Nogle gange lister jeg lidt væk, hvis hun lige er optaget af noget, men det føles jo også forkert. Hun skal på en eller anden måde lærer at jeg er der, men at hun ikke behøves at blive holdt hele tiden.....
Tænker også på om hun måske er lidt overstimuleret.. Jeg ved det ikke, men storesøster og mor har brug for at komme ud og jeg tror egentlig også hun godt kan li når der sker noget....
Har du mon nogle råd til, hvordan hun kan blive lidt "frigjort" af mig, selvom jeg jo er der...?
Med venlig hilsen
Mor til 2 søde piger