Brev:
Svinger hovedet
1. maj 2011
Alder:
6 mdr.
Svinger hovedet
Hej Helen
Så skriver jeg igen, da der er kommet et nyt spørgsmål:) Vi er ved at have styr på hans børneeksemen og han ser rigtig pæn ud nu:)
Vores dreng er begyndt at svinge hans hovedet fra side til side gentagende gange efter hinanden.... Det er ikke i lang tid af gangen han gør det men det er især når han ligger på gulvet eller i sengen om aften. Han ser ud som om han hygger sig og smiler lidt mens han gør det. Men er dette normalt? Synes det virker underlig.
Med venlig hilsen
Annemette