Brev:
Elsker at stå
1. februar 2011
Alder:
7 mdr.
Elsker at stå
Kære Helen,
Et sidste spørgsmål i denne omgang:-)
Min datter elsker at stå, og står f.eks. gerne på puslebordet og rækker op efter sin uro, som hun har kigget på siden hun blev født. Hun står også op og får bukser på, og nyder også i ny og næ at stå op, når vi leger på gulvet. Det foregår altid med støtte og hun trækker endnu ikke sig selv op i stående stilling. Hun står dog næsten altid på sine tæer, og ikke fladt på foden.
Hvorfor gør hun det? Er der en forklaring/årsag til det?
Venlig Hilsen
Mor