Brev:
Tæer og tånegle
3. januar 2011
Alder:
7 mdr.
Tæer og tånegle
Hej Helen,
Jeg beklager, at mit danske tastatur ikke virker i dag, men jeg haaber, at du kan laese min mail alligevel. Tak for dine gode svar paa mine tidligere spoergsmaal.
Jeg er lidt bekymret for min 7 maaneder gamle datter's taer og taanegle.
Hun har aldrig haft sko paa, men neglene paa hendes 4 mindre taer vokser ligesom indad mod storetaaen, ligesom man kan se det hos en voksen, som gaar i for smaa sko... Det er ogsaa som om, at taerene drejer lidt indad - igen som en, der har "skoformede" taer.
Er det normalt, eller noget, som boer tjekkes af laegen?
Hendes taanegle vokser meget langsomt, saa jeg har aldrig behoevet at klippe dem foer nu, og saa var det jeg opdagede, at de da saa lidt underlige ud/skulle klippes mere paa siden ind mod storetaaen end paa enden.
(Hun kravler ikke endnu, saa hun slider ikke foedderne paa den maade).
Med venlig hilsen
Udlandsdanskeren