Brev:
Tumleture
23. juli 2010
Alder:
8 mdr.
Tumleture
Hej Helen.
Jeg sidder netop og ser et program hvor de viser hvad rysteture (i frustration) kan gøre ved et barn. Det kunne jeg selvfølgelig aldrig drømme om.
Tilgengæld elsker min datter tumleture og ride ranke lege. Selvfølgelig gør jeg det ikke alt for voldsomt og hun er blevet hel stiv, meeen jeg bliver alligevel lidt bekymret når jeg ser en babys hoved under en rystetur - jeg vil selvfølgelig ikke skade mit barn ø, men når man ride ranker "dingler" hovedet jo lidt. Måske er jeg for pyldret, for min datter hviner i fryd og glæde når vi leger, men jeg vil heller være sikker.
Er tumlelege hvor hovedet "dingler" lidt ok?? Hvis ja, hvor meget er ok?
På forhånd tak.
Venligst, prinsessens mor