Brev:
Talepædagog
16. juni 2009
Alder:
4 år, 6 mdr.
Talepædagog
Hej Helen
Jeg har lige været til forældremøde i min store piges børnehave, hun er nu 4 1/2 år. Jeg blev helt overrasket over, at de syntes, at Josephine måske skulle se en talepædagog.
De siger, at hun er god til at sige ordene enkeltvis...men nogle gange hvis hun bliver ivrig "snubler" hun over et par lyde hist og pist.
Jeg har da bemærket, at sproget ikke er 100% på plads, men ikke noget, jeg har bidt mærke i.
Nu bliver jeg helt nervøs... og forstår det slet ikke. Jeg/vi har læst ekstrem mange bøger for Josephine, hun har nærmest flere bøger end hele kommunens børnebibliotek ;-) hvordan skal jeg tage dette med talepædagog?!? Jeg synes jo, det er småting..... med hendes sprog... og jeg er ellers typen, der lægger mærke til meget omkring mine børn ;-)
Bedste hilsner