Brev:
Vil ikke ligge alene
1. juni 2009
Alder:
1 mdr.
Vil ikke ligge alene
Hej Helen
Mange tak for dit tidligere svar vedr. vores Emma som var svær at få til at sove. At svøbe hende har gjort en stor forskel.
Nu er der den næste udfordring.
Emma vil ikke ligge alene i mere end et par minutter. Hun har behov for hele tiden at være på armen. Hvordan lære vi hende, at det ikke gør noget at ligge lidt alene og kigge - mor og/eller far skal nok komme snart.
Med venlig hilsen,
Michael