Brev:
Kravleøvelser
5. maj 2004
Alder:
12 mdr.
Kravleøvelser
Kære Sundhedsplejerske
Jeg har en dreng, som om to uger fylder et år. De sidste måneder har han gumpet rundt på numsen, selvom han faktisk lærte at krybe på maven, da han var omkring 8 måneder.
Desværre er han aldrig begyndt at kravle rigtigt, hvilket jeg godt kunne tænke mig at bruge noget tid på at læse ham, inden han begynder at gå. Kunne du fortælle mig om nogle øvelser, som kunne hjælpe ham (og mig!!).
Mange hilsner
Pernille Wedderkopp