Brev:
Kravler ikke?
12. november 2008
Alder:
10 mdr.
Kravler ikke?
Hej Helen.
Min datter er nu lige godt 10 mdr., og hun kravler stadig ikke. Hun har heller aldrig rigtig trillet. Hun har rullet rundt til begge sider et par gange, men det virker ikke som om det har hendes interesse.
Hun har nu i næsten 3 mdr møffet sig frem på maven når hun ligger ned, og kommer rigtig hurtigt frem. Hun har også længe siddet rigtig godt, men hun kommer ikke selv fra liggende til siddende stilling og omvendt. Hun er en rigtig glad og tilfreds pige. Bør jeg være bekymret?
Med venlig hilsen
bekymret mor.