For sent ude?

7. november 2008

Kategori:
Alder:
10 mdr.

For sent ude?

Hej igen Helen.

Du må være ved at være træt af mig med alle de spørgsmål!!
Denne gang drejer det sig om Yazmin på 11 mrd (10 mrd Korrigeret).

Vi flyttede på landet da hun var 2 mrd gammel, fra kbh. Siden har vi ca en gang om ugen kørt til byen for at besøge venner og familie og kl bliver nemt 1 om natten før vi er hjemme igen. Hun er glad og tilfreds hos de forskellige og bliver så lagt til at sove til sædvanlig tid, hvor jeg putter hende i en seng til rådighed. Der er slet ingen problemer med dette og hun falder hurtigt i søvn og sover som regel til vi skal ...

Annonce

... hjem, her vågner hun og er vågen ca en halv times tid inden hun falder i søvn igen i bilen.

De sidste par gange har hun været urolig når vi er kommet hjem og har ikke ville sove i sin egen seng - kun hos os med brystet i munden. Mit spørgsmål er om det er for meget for hende efterhånden med de lange ugentlige udflugter?

Vil meget gerne høre din mening om dette! Hun skal selvfølgelig ikke lide overlast pga af det og vi stopper det med det samme og finder ud af en anden måde, hvis det er tilfældet :o)

Hilsen Heidi.

Ps: 1000 tak for dine altid gode og brugbare svar!

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

15. maj 2024 | Kost og ernæring | 10 mdr.

Skære ned i erstatning, hvordan?

Kære Helen Jeg har en datter på 10,5 måneder, der har været fuldt...

Putning - 11 mdr.

Hej Helen, Jeg skriver igen, fordi min søn snart bliver 1 år gammel og skal...

1 år, mad og sove egen seng

Hej Helen, Lige lidt info om vores dreng. Han er en etårig, lattermild,...

19. april 2024 | Opdragelse | 12 mdr.

Temperament 12 mdr.

Kære Helen Vores søn på lidt over 1 år er gennem den sidste måned blevet...

Dårlig søvn og stop af amning

Hej Helen. Nu har jeg endelig fået taget mig mod og tiden til at skirve til...

Annonce

Viden om børn:

Morgenmad og børn

Børn har brug for et solidt morgenmåltid, efter at have sovet en hel nat, og så de har energi og overskud til at lege, lære og udvikles hele dagen. Det betyder, at f.eks. en portion yoghurt ofte ikke vil være nok.

Til børn i alderen 1-2 år kan du f.eks. give:
- Havregrød, øllebrød eller anden type af grød. Gerne med lidt frisk frugt og bær.
- A38, tykmælk eller neutral letmælksyoghurt med rugbrødsdrys eller havregryn.
- Grovbrød, grovere boller f.eks....

Læs mere i Babylex

Skråstol

Børn har brug for at kunne bevæge sig frit for at udvikle sig bedst muligt. Børn der placeres i en skråstol vil sidde passivt og vil, hvis de sidder der længe, blive svage i nakke og ryg. Man kan sagtens vænne et barn til at sidde i en skråstol, hvis det har underholdning foran sig, og det kan være bekvemt for forældrene, men det er ikke det bedste for barnet.

Et barn skal have lov til at være på gulvet så meget som muligt. Det er på gulvet at barnet lærer at trille, krybe og...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Det siger medlemmerne ...

Kære Helen

Tak for dine altid venlige svar - de giver os noget at tænke over - og lidt ro til det bekymrede moderhjerte ...

Mor til Magnus 15 måneder