Brev:
For sent ude?
7. november 2008
Alder:
10 mdr.
For sent ude?
Hej igen Helen.
Du må være ved at være træt af mig med alle de spørgsmål!!
Denne gang drejer det sig om Yazmin på 11 mrd (10 mrd Korrigeret).
Vi flyttede på landet da hun var 2 mrd gammel, fra kbh. Siden har vi ca en gang om ugen kørt til byen for at besøge venner og familie og kl bliver nemt 1 om natten før vi er hjemme igen. Hun er glad og tilfreds hos de forskellige og bliver så lagt til at sove til sædvanlig tid, hvor jeg putter hende i en seng til rådighed. Der er slet ingen problemer med dette og hun falder hurtigt i søvn og sover som regel til vi skal hjem, her vågner hun og er vågen ca en halv times tid inden hun falder i søvn igen i bilen.
De sidste par gange har hun været urolig når vi er kommet hjem og har ikke ville sove i sin egen seng - kun hos os med brystet i munden. Mit spørgsmål er om det er for meget for hende efterhånden med de lange ugentlige udflugter?
Vil meget gerne høre din mening om dette! Hun skal selvfølgelig ikke lide overlast pga af det og vi stopper det med det samme og finder ud af en anden måde, hvis det er tilfældet :o)
Hilsen Heidi.
Ps: 1000 tak for dine altid gode og brugbare svar!