Brev:
Triller ikke endnu - 9 mdr.
10. september 2008
Alder:
9 mdr.
Triller ikke endnu - 9 mdr.
Hej
Mit spørgsmål drejer sig om min datter på knap 9 måneder. Hun triller ikke rundt, hverken den ene eller den anden vej. Hun har gjort det nogle enkelte gange, så ved hun kan.
Hun sidder rigtig godt, er god til at holde sit hoved når hun ligger på maven, og hun "møver" sig rundt når hun ligger på maven, hun kan kommer omkring og baglæns. Hun står næsten selv, er rigtig god til at støtte på benene. Når hun ligger på ryggen drejer hun også meget rundt om sin egen akse.
Skal jeg være bekymret for, at hun ikke triller når hun nu kan alt det andet?
Med venlig hilsen Dorthe