Brev:
Valg af tremmeseng
20. maj 2019
Alder:
1 mdr.
Valg af tremmeseng
Hej Helen
Vi er gået igang med at kikke efter en tremmeseng. Min mor har min den gamle stående på loftet, og hun siger, at vi sagtens kan bruge den.. kan vi det? Og er der ikke også noget med tremmerne og afstanden osv.
Kan du ikke fortælle lidt om, hvad vi skal kikke efter?
På forhånd tak
Mor