Brev:
Klapvogn - 6 mdr.
25. april 2005
Alder:
6 mdr.
Klapvogn - 6 mdr.
Hej Helen
Vores pige på 6 mdr. sidder fint selv. I en trip trap stol kan hun sidde lige og og ned længe. (ps vi er selvfølgelig meget opmærksomme på ikke at lade hende sidde mere end f.eks. 10 minutter ad gangen) selv om hun fint er i stand til at sidde længere (hun falder ikke til siden og er i fint, højt humør mens hun sidder der)
Spørgsmålet er: Jeg kan se, at mange fra mødregruppen har købt klapvogn. Men nu bliver jeg igen i tvivl: Må jeg lade hende sidde i en klapvogn allerede nu i lang tid?!?!? Skal man vente med at købe klapvogn til 7 mdrs alderen.
Som sagt sidder hun utrolig flot - på gulvet kan hun sidde selv længe (jeg sidder med hænderne 2 cm fra hendes arme så hun ikke falder, men een dag opdagede jeg, at hun faktisk sad selv.
PS: har man brug for en lille bitte handy klapvogn - og een stor? Eller bare een?
Hilsner
Lise