Brev:
Bæresele og slynge - 1 mdr.
3. juni 2004
Alder:
1 mdr.
Bæresele og slynge - 1 mdr.
Hejsa
Kan baby sidde i babysele (fx babybjörn) fra nyfødt eller bør man snarere bruge babyslynge? Her tænker jeg selvfølgelig på hvad deres ryg kan tåle.
Har i en butik fået at vide at de sagtens kan sidde i selen helt fra start, men føler ikke helt sikker, da min sunde fornuft siger mig det er bedre for dem at ligge i slynge.
Med venlig hilsen
Snart førstegangsmor