Brev:
Mange rejser
18. februar 2016
Alder:
7 mdr.
Mange rejser
Kære Helen,
Tusind tak for din hjælp med hensyn til at få en lidt mere fast rytme op at stå for vores søn, det har hjulpet mht at få mængden af flasker om natten ned til 2 og dermed stille og roligt mere søvn til os begge. Han sover ikke særlig lange lure om dagen, hvorfor jeg har svært ved at få ham op på de 14,5 timer som jeg før stilede efter, og dermed lidt "tvunget" til fortsat til at lægge ham relativt tidligt ved 18:30 - 19 tiden, men det kommer nok. Han virker ikke til at rykke til at stå senere op ved at komme senere i seng desværre (selv med sene og faste måltider).
Nu til mit nye spørgsmål. Som tidligere skrevet bor vi i London og har dermed en del ture til DK for at besøge venner og familie. Derudover har vi tænkt at barsel var en god mulighed for at komme lidt væk under varme himmelstrøg (især her i kulden), men vi har mange ture oven i hinanden.
Jeg har rejst en del med vores søn (4 tur/retur flyveture), men altid gjort det 100% på hans premisser, sørger for at lave hjemmelavet mad, at han fik lur når han havde brug for det, og vi er i det land vi tager til i minimum 5 dage af gangen så han kan nå at vænne sig til det, og at jeg generelt hele tiden er sammen med ham (så ikke overladt til andre en dag, eller lignene). Han har reageret en gang til Jul da vi var hjemme ved at vågne og græde, men det hjalp så snart han sov i vores seng og det gør vi generelt også herhjemme hvis han vågner og er ked. Så snart han slapper af ligger vi ham i en seng ved siden af os, som vi har alle steder vi bor (når vi er i DK bor vi altid det samme sted, og han sover i den samme seng der) - dog sover han i eget værelse i London.
Jeg vil derfor høre om følgende program bliver for meget:
6 dage i DK
6 dage tilbage til faste rutiner i London
7 dage i Dubai
7 dage tilbage til faste rutiner i London
2 dage i DK hvor vi ville køre videre til Sverige i 3 dage og så flyve retur
Alle ture kan aflyses så det er ikke noget problem, men kan bare ikke finde ud af om jeg er for overbeskyttende eller om det er helt fint og bare fedt for vores lille mand at få lov at opleve verden og venner/familie som elsker ham med hans forældre!?
Tusind tak for en god brevkasse, den er virkelig en stor støtte her i udlandet!
Mange hilsner,
Familien i London