Brev:
Rejse med eller uden barn
23. november 2014
Alder:
12 mdr.
Rejse med eller uden barn
Kære Helen
Jeg skal rejse med mit arbejde i februar måned og er ved at planlægge turen. Til den tid vil vores søn være 15 måneder.
Mit spørgsmål går på:
Vil det være bedst for min søn at komme med og være sammen med sin far (som gerne tager fri) og mor på hotellet - i alt 4 overnatninger eller vil det være bedre, at han bliver hjemme i Danmark i vante omgivelser med sin far? Jeg har aldrig tidligere været væk fra ham en nat.
Det ville være svært for mig at vide, at han måske bliver utryg over, at jeg pludselig ikke er der - men samtidig er jeg bekymret over flyveturen, der måske giver øresmerter - og det måske meget kolde vejr (ned til - 25 grader) han og far skal gå rundt udenfor i om dagen. Måske helt ærligt også lidt ked af at far skal bruge 4 feriedage, som vi kunne bruge sammen på noget andet.
Uanset hvad jeg vælger, synes jeg ikke om det - men vil gøre, hvad der bedst for ham.
Kan han evt. have glæde af SKYPE eller forvirrer det mere?
(Og tak for dit sidste råd om at passe noget families børn - med dine råd i baghånden, havde vi den mest fantastiske uge - med kun en lille konflikt og ellers bare helt problemfrit og hyggeligt).