Brev:
Babyindsats til cykeltrailer
20. september 2011
Alder:
1 mdr.
Babyindsats til cykeltrailer
Hej Helen!
Hvor tidligt kan man på forsvarlig vis bruge en babyindsats til en cykeltrailer?
Hvad med cykelhjelm, - jeg mener barnet kan jo ikke have cykelhjelm på i den, - er det alligevel sikkert nok?
Med venlig hilsen
NM