Brev:
Hoste?
29. maj 2008
Alder:
6 mdr.
Hoste?
Hej Helen.
Jeg har en datter på snart 7 mdr. som trives rigtig godt, men her den sidste tid er hun begyndt at hoste. En tør hoste. Jeg troede først det var når hun pludrede og brummede, men det er det ikke.
Jeg har prøvet at give hende vand, da jeg tænkte at det var pga tørst, men det hjalp heller ikke.
Hun er begyndt at sidde meget på gulvet, som hun ikke gjorde før, så jeg tænkte at det måske er støv hun sidder og får, eller træk?
Vi er pt. igang med en stor ombygning af vores hus, så der har været meget støv, men vi har altid sørget for at lukke vinduet, dog kommer der lidt støv ind gennem sprækkerne, men vi sørger altid for at lufte ud flere gange om dagen.
Hun er også meget udenfor og sove, mindst 3 gange om dagen.
Vi er begge rygere, men ryger kun udenfor.
Hun virker ikke syg eller forkølet, så jeg ved ikke rigtigt hvordan jeg skal reagere.
Jeg får ikke altid støvsuget og vasket gulv så tit som jeg burde, så måske er det støv hun sidder og får?
Jeg har også tænkt på træk, og det trækker da lidt nede ved gulvet, men nu er hun jo begyndt at sidde lidt ude i barnevognen, hvor det også lufter, så jeg tænkte om hun måske har fået træk der?
Vi har høfeber i både min og min kærestes familie, så jeg har selvfølgelig også¨tænkt i den retning, men jeg må indrømme, at jeg er meget i tvivl om hvordan jeg skal gribe det her an...
Hvor lang tid skal hun hoste, før jeg gør noget? Hun har været ret utilfreds de sidste par uger, men jeg tror hendes tænder i overmunden er ved at bryde frem. Hun har ikke feber eller noget.
Tak for alle dine gode svar. De er guld værd, især i disse tider under strejken. :-)
Kærlig hilsen
Camilla