Brev:
Feber igen
15. januar 2008
Alder:
6 mdr.
Feber igen
Hej igen Helen
Nu skyder vi lös herfra London :o)
Saa har Emma feber... igen! Jeg skrev vist i mit tidligere spörgsmaal, at vi var den vej af sygehuset sidst, vi var i DK. Emma fik pludselig meget höj feber, og det fortsatte flere dage i streg. Vi endte op paa börneafdelingen, hvor vi, efter et par dage, blev udskrevet - uden nogen konkret "diagnose". Jeg ved, at det er ganske normalt for smaa börn, pludselig at faa feber - og saa kort tid efter er det väk igen.
Jeg synes bare, at Emma har väret rigtig haardt ramt. Hun har haft höj feber ca. hver 3.-4. uge. Det forsvinder igen efter nogle dage, og vi har aldrig faaet nogen diagnose fra hverken sygehus eller läge - andet end den klassiske "virus-infektion".
Kan det have noget at göre med, at hun blev födt for tidligt (dog kun 3 uger) og blot vejede 2,5 kg. Jeg ammede hende til, hun blev 2 mrd. men med kolikken paa sit höjeste, begyndte jeg jo at pumpe alt mit mälk ud og tilbyde flaske i stedet. Det gjorde jeg frem til, hun blev 4 mrd.
Saa var jeg desvärre godt brugt... og nu slider det lidt paa min samvittighed, at jeg ikke blev ved med det, indtil de famöse 6 mrd. :o( Jeg ved jo, at det er det bedste for at styrke deres immunforsvar!
Kan jeg göre noget for at styrke hendes immunforsvar...?!? Hun faar D-draaber hver dag.
En veninde sagde til mig, at hun maatte blive en stärk lille pige af disse omgange, for hver gang kroppen "bekämper" feber, styrkes forsvaret til näste tur. Er der noget om snakken eller...?!?
Paa forhaand tak - og rigtig god dag i DK.
Emma & Lise