Brev:
Forkølet og nattesøvn
12. februar 2004
Alder:
8 mdr.
Forkølet og nattesøvn
Hejsa
Min 8½ måned gamle datter er forkølet, dog uden feber osv, men med snotnæse og irriterede øjne (ligner øjenbetændelse, men har fået checket at det er pga. forkølelsen ).
Hun var lige begyndt at sove igennem, men vågner nu pludselig flere gange både aften + nat og er ked af det. Det er ikke næsen der er stoppet, for det flyder af sig selv og mange gange skal hun bare have sutten, men indimellem også nusses lidt. Er det pga. forkølelsen hun vågner mon?
Derudover vil jeg høre om det har nogen effekt at amme hende oftere i denne periode end normalt, altså bliver hun mon hurtigere frisk af det?
Jeg har siden hun var 6 mdr. givet hende Biostrath 3 gange dagligt og pt får hun også frisk presset appelsin i hver portion grød.