Brev:
Nu vil vores søn ikke spise varm mad - tænder?
9. december 2007
Alder:
7 mdr.
Nu vil vores søn ikke spise varm mad - tænder?
Hej
Indtil for et par dage siden har vores søn spist rigtigt godt, og der har været "fugleunge" over ham - hvilket har været en fornøjelse... men ak - nu afviser han blankt sin mad.
Vi var jo nået til at han spiste kogte grøntsager i stykker, pasta, ris og lyst kød - men nu vil han kun have bryst. Han går helt i sort når vi tilbyder ham mad. Dog vil han gerne sidde og lege/undersøge maden, hvilket vi giver ham lov til. Det er dog kun varm mad der er problemet - kold mad glider som regel ned. Der ud over vil han gerne sidde og gumle på tvebakker eller børnekiks fra HIPP, frugtstykker eller 1/4 boller.
Han har også været og er stadig meget pylret, kontaktsyg og så har han sovet dårligere end ellers ;-)... Fra at være oppe 2-3 gange pr. nat er det nu ca. hver eller hver anden time - og han falder ikke til ro før han får bryst. Han har også rød numse og tynd mave...
Hans gummer klør også, og jeg synes den nederste virker som om den er en smule tykkere...
Kan tænder virkelig være skyld i at vores søn mister appetitten og har alle de gener??? Hvor lang tid varer sådan noget?
Ved ikke hvor længe jeg kan holde til kun at sove 1-2 timer for derefter at være vågen i 15-30 min, for jeg har ikke så nemt ved at falde i søvn igen. (min mand kan desværre ikke hjælpe pga. sit arbejde)
Med venlig hilsen
Gitte