Brev:
Høj feber - Tænder?
2. november 2007
Alder:
6 mdr.
Høj feber - Tænder?
Hej
Lige et spørgsmål ang. feber og tænder.
Patrick havde høj feber natten til igår - dvs. da jeg målte ham efter at have taget natdragten af ham, havde han 38,3 C. Så han har været oppe omkring de 39. Humøret var ikke påvirket, og han var ok frisk som man nu er kl. 2 om natten. Om morgenen havde han 37,5 - og til aften i går var han feberfri.
Umiddelbart virker det somom at der er en tand på vej. Han stikker tungen ud af munden konstant, smasker og vil utrolig gerne bide i alt - mere end før.
Men kan en tand virkelig give høj feber??
Med venlig hilsen
Gitte