Brev:
Feber hos spædbørn
1. januar 2004
Alder:
6 mdr.
Feber hos spædbørn
Godt nytår, og tak for dine gode svar.
Hvor meget feber må et spædbarn have før man bør kontakte lægen?
Har du nogle gode råd mod forkølelse hos spædbørn?
Vores søn er blevet forkølet og har specielt svært ved at få vejret, når jeg ammer ham. Næsen løber ikke konstant, men der kommer gulbrunt snot ud af næseborene bl.a når han græder. Hans temperatur er 37,8. Han er meget utilfreds og sover ikke så længe af gangen, men vågner og kan kun blive trøstet ved at få bryst, men det er vel i orden at amme hver 1½-2 time i en periode eller?
Med venlig hilsen
Kristine