Brev:
Baby på 7 måneder har slået hovedet
7. august 2006
Alder:
7 mdr.
Baby på 7 måneder har slået hovedet
Kære Helen
Jeg skriver til dig, da jeg er noget bekymret for min søn.... I aften da min mand sad med vores søn, Emil på sofaen (Emil stod op ad armlænet) gled Emil pludselig fra min mand. Dette resulterede i, at Emil røg direkte over i kanten af sofabordet - med hovedet først. Der lød et ordentligt bump, så han slog sig selvfølgelig meget.
Han græd hjerteskærende i 3-4 minutter og derefter holdt han helt op igen og var helt som han plejer. Han grinede og vi spillede lidt bold med ham, hvor han også både kunne grine og være aktiv. Selvom han hurtig blev ok igen, er jeg så frygtelig bekymret for ham. Kan der være sket ham noget uden han lader sig mærke med det?
- Nu er jeg nok også en rigtig overdramatiserende og pyller mor, men jeg tænker også på, om der kan være sket ham noget, så han senere får mén af det?? Hvor meget kan hans lille hoved egentlig holde til? Synes du jeg skal kontakte vores læge?
Hvad tænker du om det, der er sket med vores søn i aften?
Mange hilsner fra en bekymret mor.