Baby på 7 måneder har slået hovedet

7. august 2006

Kategori:
Alder:
7 mdr.

Baby på 7 måneder har slået hovedet

Kære Helen

Jeg skriver til dig, da jeg er noget bekymret for min søn.... I aften da min mand sad med vores søn, Emil på sofaen (Emil stod op ad armlænet) gled Emil pludselig fra min mand. Dette resulterede i, at Emil røg direkte over i kanten af sofabordet - med hovedet først. Der lød et ordentligt bump, så han slog sig selvfølgelig meget.

Han græd hjerteskærende i 3-4 minutter og derefter holdt han helt op igen og var helt som han plejer. Han grinede og vi spillede lidt bold med ham, hvor han ...

Annonce

... også både kunne grine og være aktiv. Selvom han hurtig blev ok igen, er jeg så frygtelig bekymret for ham. Kan der være sket ham noget uden han lader sig mærke med det?

- Nu er jeg nok også en rigtig overdramatiserende og pyller mor, men jeg tænker også på, om der kan være sket ham noget, så han senere får mén af det?? Hvor meget kan hans lille hoved egentlig holde til? Synes du jeg skal kontakte vores læge?

Hvad tænker du om det, der er sket med vores søn i aften?

Mange hilsner fra en bekymret mor.

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

Min pige vil ikke spise

Hej Helen! Så er det blevet min tur til at skrive til dig:) Min pige, som...

Yoghurt produkter til baby

Kære Helen Vi er flere i mødregruppen, som er meget glade for de forskellige...

Dårlig søvn og stop af amning

Hej Helen. Nu har jeg endelig fået taget mig mod og tiden til at skirve til...

At sove igennem

Hej Helen Min søn er nu blevet 6 måneder og jeg tænker, at det derfor er...

Aftensmad og natteroderi

Kære Helen. Tak for dine tidligere råd og vejledning. Jeg kunne godt bruge...

Annonce

Viden om børn:

Babyalarm

Babyalarmer kan give et fingerpej om at det lille barn sover godt eller er ved at vågne, men babyalarmer kan ikke bruges som babysitter og når man bruger en babyalram skal man altid tjekke sit barn ved selv at se på det.

Der er stor forskel på kvaliteten af de alarmer, der er på markedet og priserne svinger fra få hundrede kroner til langt over 1000kr.

De trådløse og batterikrævende alarmer er de mest populære i Danmark, fordi danske børn ofte sover udenfor. Vælger...

Læs mere i Babylex

Barneseng

Når man skal vælge seng til sit barn er der visse ting, man kan gå efter. Noget af det vigtigste er at sengen er sikkerhedsmæssigt i orden.

Forbrugerrådet tester jævnligt de børnesenge som er på markedet og her ser man bl.a. på at sengen skal kunne tåle at blive slået, banket på og hevet i. Sengene bliver tjekket for at barnet ikke kan få fingrene i klemme og at tremmeafstanden er korrekt, så barnet ikke kan komme i klemme med sit hoved og sidde fast i sengen.

Den...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Det siger medlemmerne ...

Hej Helen

Rigtig lækker brevkasse og hjemmeside du har!

Bettina, mor til 7 uger gammel pige