Brev:
Opkast og feber
21. februar 2006
Alder:
8 mdr.
Opkast og feber
Hej Helen
Min søn på 8½ måned er blevet syg. Han har været syg siden lørdag. Igår havde han 40 i feber så der tog vi til lægen. Hun sagde at det var influenza. Han begyndte også at kaste op, igår tre gange. Idag kan han slet ikke holde noget i sig.
Er det noget jeg skal være bekymret for eller går det hurtigt over igen? Jeg er nervøs for at han skal få væskemangel så derfor tilbyder jeg ham ofte vand af glas, han vil ikke ha sutteflaske, men vil gerne ammes lidt.
Er der ellers noget jeg skal gøre/være opmærksom på? Lægen lyttede også på ham, og kiggede i ørene hvor der intet var at se/høre.
Med venlig hilsen
Emils mor