Brev:
Forkølelse og sove ude - 8 mdr.
20. december 2005
Alder:
8 mdr.
Forkølelse og sove ude - 8 mdr.
Hej Helen
Min datter er blevet forkølet. Hun har ikke feber, men næsen løber. Må hun godt sove ude? Jeg pakker hende selvfølgelig godt ind, og barnevognen står i en åben garage.
Venlig hilsen
LL