Brev:
Lav temperatur - 7 mdr.
16. januar 2005
Alder:
7 mdr.
Lav temperatur - 7 mdr.
Hej Helen
Min søn på 7 mdr har lige haft feber i 6 dage. Værst var det den sidste dag, da var feberen oppe på 39,7.
Nu har han været feberfri i 2 dage, hvor han har været glad og tilfreds. Men hans temperatur ligger på 35,6-36,6. Er det normal? Jeg måler i endetarmen.
Han har været på antibiotika og febernedsættene medicin.
Med Venlig Hilsen
Pia Rasmussen