Brev:
Øv baby
4. september 2012
Alder:
1 mdr.
Øv baby
Hej Helen..
Vores lille pige tager livet af min mand og jeg. De første 2 uger var så nemme vi nød at blive forældre igen, men det gør vi ikke nu, hvilket gør ondt at erkende.
Hun kræver alt mit overskud, jeg er på randen af at gå ned... Hun skriger hele tiden og er på ingen måde til at stille tilfreds. Hun vil ikke ligge selv, hverken når hun er vågen eller sover, så jeg kan på ingen måde lave noget kun vist hun hænger på mig.
Når hun er vågen sidder jeg og snakker/leger/gør gymastik/synger med hende men der går sjælden ret længe før hun bliver utilfreds og begynder at græde, så jeg vader rundt i lejligheden med hende på armen, hvilket hjælper lidt, men mine arme/ skulder kan ikke holde til det. Når hun så bliver træt svøber jeg hende og går rundt med hende og når hun så sover lægger jeg hende.
Jeg har prøvet at lægge hende i hendes lift i vores seng i barnevogn men lige meget hvor så vågner hun kort efter. Jeg har prøvet at køre en tur i barnevognen men max en time efter så vågner hun og skriger, så jeg er låst fast i mit eget hjem med et barn der ingen ting gider. Hvis jeg skal have hende til at sove lidt længere ja så er det på mig hun skal sove og det magter jeg ikke, vil bare side lidt for mig selv, og så vil hun ikke være ved nogle andre ind mig, ikke gang min mand, så livet her hjemme er på ingen måde hyggeligt.
Hilsen mig :(