Brev:
Knopper omkring øjnene
28. april 2011
Alder:
7 mdr.
Knopper omkring øjnene
Hej Helen.
Min søn på 7 mdr. har de sidste 14 dage haft nogle små røde knopper lige under øjnene, også enkelte på øjenlåget. Nogle dage er det mere tydeligt end andre. Det skal siges, at jeg tror han har en meget sart hud, han får ofte røde knopper omkring munden - formentlig pga. alle de madrester som sidder der under måltiderne :) Og jeg tror ikke han er ved af få tænder..
Efter hvert måltid vasker jeg hans ansigt og smørrer lidt fed creme på, da han ellers virker meget tør. Jeg føler også det afhjælper knopperne lidt (smørrer jo dog ikke omkring øjnene).
Hvad tror du skyldes knopperne omkring øjnene?
Hilsner fra mor :)