Brev:
Pox virus
25. juni 2004
Alder:
11 år
Pox virus
Min datter på 11 år, har lige fået fjernet nogle knopper bag på benet og på armen, hos hudlægen. Han skar dem af og sagde at vi skulle komme igen, hvis vi opdagede flere.
Jeg spurgte hvad det var og han svarede at det var en form for pox virus og at den smitter.
Jeg vil meget gerne vide mere om denne virus, hvor får man den fra, kan man komme den til livs, og hvad kan man gøre for at undgå den.
Jeg ser frem til at høre fra dig.
Mange hilsener
Anne-Mette