Brev:
Alvorlig sygdom og støttegrupper
13. maj 2010
Alder:
6 mdr.
Alvorlig sygdom og støttegrupper
Hej igen
Tusind tak for dine svar. Der er dog sket nogle ting siden som gør vi sætter det med grød på stand-by. Vi har nemlig fået beskeden nu at vores søn skal opereres i starten af juni. Igen en meget risikofyldt hjerteoperation.
Jeg ved ikke lige hvem jeg skal spørge og har søgt nettet tynd for forums hvor man kan skrive og dele oplevelser med andre forældre der har været tæt på at miste deres små guldklumper, der er sider for dem der har mistet. Der er stor risiko for vi kan ske at miste vores, men vi håber og tror på operationen nok skal gå godt og det hjælper ham.
Men hvor kan man dele erfaringer ved du det? Det behøver ikke være med forældre til hjertebørn, der er også andre alvorlige sygdomme. Syntes måske der mangler nogle forums for os forældre der kan ske at miste vores kære børn pga. sygdom.
Håber du kan hjælpe selvom det ikke drejer som et spørgsmål om vores dreng.