Brev:
Mellemørebetændelse og øjenbetændelse
7. april 2010
Alder:
6 mdr.
Mellemørebetændelse og øjenbetændelse
Kære Helen.
Vores dreng har været forkølet og så har der på det sidste været nogle nætter hvor han har grædt en del.
Han har fire gange haft betændelse løbende ud af øret efter han har sovet om dagen. Humøret har det meget bedre efter det og det undrer mig at han ikke har haft mere ondt før det. Det skulle jo gøre vanvittigt ondt.
Skal vi gå til læge med det, når han har det fint nu?
Det er kun nogle nætter han har grædt. Han vil selvfølgelig ikke have vi ligger ham ned. Han vil helst holdes i favnen. Men det er vel forståeligt.
Jeg har været til lægen med August i forbindelse med forkølelse og der kikkede lægen ham i ørerne og der var intet at finde.
Derudover har han nu haft øjenbetændelse 3 gange. Er der en sammenhæng?
Vi vil ikke være overpyldret og rende til læge. Han har ikke haft feber de gange han har haft ondt.
Mange hilsner fra,
Augusts mor