Brev:
Pneumokok vaccination
12. februar 2010
Alder:
8 mdr.
Pneumokok  vaccination
Hej igen Helen,
Du har efterhånden reddet mig nogle gange. Jeg er meget taknemmelig for din rådgivning, især nu hvor jeg befinder mig i udlandet og er mor til mit første barn, hvilket betyder, at alt er nyt.
Er det korrekt, at man i dk vacc. med pneumokok? vil du anbefale denne vacc.
Hilsen
Mor i udlandet