Brev:
Bronkit / luftrørskatarr
17. september 2009
Alder:
7 mdr.
Bronkit / luftrørskatarr
Kære Helen,
Jeg har en tvilling som andas mycket tungt. Speciellt når han bliver exalterad men då skriker han også meget och meget høgt. Ikke grader men skriker. Når han skal sove så lutar han huvudet och nacken næstan 90 grader bakåt och spænner kroppen i en båge bakåt. Han vill helst ligga med huvudet upp mot någonting.
Sist vi var till en doktor så lyssnade han på lungorna och sa att det var lætt bronkitis men inte att det behøvdes gøras någonting. Nu undrar jag vad bronkitis kan ha før føljder och om jag skal gøra något iallfall. Vad är starka symptom på bronkitis och när behandlar man normalt i tex Danmark?
Många tack!!