Brev:
Stram lukkemuskel forstyrrer døgnrytme
5. september 2009
Alder:
6 mdr.
Stram lukkemuskel forstyrrer døgnrytme
Hej Helen.
Marcus på næsten 6 mdr., sover kun 1,5 -2 timer hver nat. Kun 2 x 1,5 time om dagen. Han har normalt sovet fra kl. 20.00-04.00, og så videre til 07.00. De 2 gange om natten får han kun mælk.
Han har vendt op og ned på dag og nat. Han spiser ikke ret meget om dagen, men vil have det hele om natten. Han er begyndt for ca. 3 uger siden at få rismælks-vælling med lidt sveskemos i. Til frokost og aften. Med det resultat at har har hård mave, som han ellers ikke har haft da jeg kun ammede ham. Har været til læge, som siger at hans lukkemuskel er for stram, hvorved at han er henvist til Roskilde Sygehus. Har du kendskab til om det er dette, der forstyrrer hans døgnrytme.
Hvad vil du anbefale som kostplan nu, da han er 6 mdr. om en uge. Han drikker meget vand af kop med tud, og spiser fint med ske.
Venligste hilsner
Mette