Brev:
Trivsel - mellemørebetændelse igen igen
12. november 2008
Alder:
8 mdr.
Trivsel - mellemørebetændelse igen igen
Hej Helen
Oskar har nu mellemørebetændelse igen - det er 3 gang han er på penicillin siden 4 august 08. Han skriger ikke over ulidelige smerter, men på hans egen måde viser han det ved ikke at ville spise, tager sig til øret, ser klattet ud, har feber, urolig søvn.
Ørelægen igår sagde "pjat!-Oskar har ingen problemer med ørerne" til trods for at egen læge + div vagtlæger siger de er røde og betændte. Har idag været ved en zoneterapuet med Oskar og mandag skal vi til egen læge igen.
Oskar måler 76 cm og vejer 8,7 kg. Han er 8 mdr. (fra 100308). Hvordan er det?
Kærlig hilsen
Oskars Mor.