Brev:
Mælkeallergi - 7 mdr.
24. marts 2004
Alder:
7 mdr.
Mælkeallergi - 7 mdr.
Da jeg var lille havde jeg en overgang mælkeallergi. Derfor har min søn også mulighed for at få det.
Du skriver til flere at de kan give deres børn youghurt eller A38 om eftermiddagen. Min søn er 7½ måned. Skal jeg holde mig fra at give ham det + ost?