Brev:
Sovevaner - skal man vække for at give mad?
31. maj 2008
Alder:
1 mdr.
Sovevaner - skal man vække for at give mad?
Hej Helen,
Tak for svaret angående 'ammestress'. Vi har nu fundet en rytme, der passer os.
Men her et spørgsmål om sovevaner: Vækker man et sovende barn på 6 uger for at give det mad (om dagen altså)?
Han har det med at falde i søvn efter hvert måltid. For det meste vågner han igen efter et 'powernap' oven på maden, men indimellem sover han stort set fra måltid til måltid.
Med venlig hilsen
Lene
PS:
Forresten: Han bøvser ikke ret meget. Tilgengæld har han ofte hikke og prutter meget. Indimellem ser det ud til, at han får lidt ondt i maven, når han ikke rigtig får bøvset. Findes der et særligt 'bøvsetrick' til børn, der er 'for civilicerede' til at ville slå en ordentlig bøvs?