Brev:
Hjælp...har ikke sovet i et år
14. marts 2004
Alder:
10 mdr.
Hjælp...har ikke sovet i et år
Vi fik vores 3 barn for 10 mdr siden. En lille dreng som har været og er meget ulykkelig. Han startede med at græde volsomt lige fra fødslen.
Han blev selvfølgelig undersøgt af vores læge som kaldte det kolik...Han græd hele dage og hele aftener.
Vi forsøgte zoneterapi samt kiropraktor, Kraniesakral ja sågar på besøg hos en klog mand...Intet hjalp og vores lille søn var stadig meget ulykkelig.
Så blev jeg indlagt med ham i en lille uge og her fandt de heldigvis ikke noget, men dvs. baby græd fortsat.
Nu 10 mdr. efter er den stadig gal.
Han er stadig meget pylret og vil bæres rundt hele dagen (er stadig på barsel) og prøver jeg at sætte ham ned, bliver han ked af det inden han når gulvet:O)
Han kommer ud og får sin første lur kl. 10.00 og han er træt og sover tit inden jeg når at putte dynen omkring ham,-10 min senere vågner han op og skriger. Jeg kan ikke få ham til at sove igen (opgiver ikke hurtigt) så han må op igen, men er nu så pylret for han er jo stadig træt. Ofte lykkedes det mig så først at putte ham igen kl. 14.30, hvor samme mønster gentager sig. Hvor efter vi så først kan putte ham igen kl. 19.00.
Alt i alt sover han på sådan en dag ca. 1 time sammenlagt.
Han kan ikke falde i søvn til natten i sin egen tremmeseng.
Han ligger i vores arme, i vores seng og får sin natvælling. Han sover så oftest, når han er færdig og så kan vi med lidt held få ham puttet i sin egen seng, så går der nok 1 time og så er den ellers gal hele natten ignnem.
Da det jo er vores 3 barn føler jeg da selv at jeg har helt fod på alle de ting som kunne være en årsag såsom sult, for varm, for kold, mm. Vi har forsøgt ALT og intet hjælper til at få sovet igennem dag som nat.
Vi har været ved ørelægen 2 gange, da det jo er oplagt at tro at det er der problemet ligger, da det er hans søvn der er galt med. Han har tryk på det ene øre, men slet ikke nok til at ørelægen kan gøre noget ved det.
Vi drypper hans lille næse med en blid form for næsedråber (recept ) inden han skal sove, men det er ikke særlig virksomt.
Nu har vi snart ikke sover i et år, så skulle du have et godt råd modtages det meget meget gerne.