Brev:
Natteroderi igen igen - 10 mdr.
19. maj 2008
Alder:
10 mdr.
Natteroderi igen igen - 10 mdr.
Hej Helen
Vi kæmper fortsat en brav kamp med nattesøvnen til Simon som nu er knap 10 mdr. (23. juli). Han har aldrig sovet igennem, og efter tigerspringet i januar/februar har det været rigtig trælst.
På en god nat er vi inde hos ham (sover på eget værelse) 2-4 gange og putte ham om, give lidt vand og sut. På de dårlige nætter er det ca. hver time, og altid først efter vi er gået i seng. Han bliver puttet ved en 19.30-20-tiden, hvor han selv falder i søvn, og vågner "rigtigt" som regel et sted mellem 6.30 og 7.30.
Når han vågner om natten sker det med klynken. Han er et moslehovede i sengen som sin mor, så han ender ofte i toppen af sengen. Vi ved snart ikke hvad vi skal gøre mere, for afbrudt søvn så mange gange i løbet af en nat er efterhånden hårdt.
På forhånd tak for nogle gode råd
Linda