Brev:
Sover meget - 1 mdr.
14. maj 2008
Alder:
1 mdr.
Sover meget - 1 mdr.
Hej Helen,
Jeg er lidt forbavset over at min nyfødte søn (3 uger) sover så meget.
Han sover fra 22-08 og igen fra 10-17. Han vågner selvfølgelig kort op, for at spise og spiser godt, men er det normalt, at de sover så meget og hvornår bør jeg se en ændring?
Med venlig hilsen
Jeanette