Brev:
Søvnrevolution
13. maj 2008
Alder:
11 mdr.
Søvnrevolution
Kære Helen,
Jeg har skrevet til dig angående nattesøvn et par gange. Jeg vil bare dele med dig, hvor godt det går her hos os, der var vant til at være vågne hver time og nogengange hver halve time hver nat.
Da vores datter som 10 måneder lærte at kravle blev hun mere rolig, men revolutionen kom da vi ikke længere sov i samme værelse. De første par nætter alene var hun lige urolig, men så skete der det fantastiske at hun begyndte at sove rigtig godt. Nu vågner hun måske en eller to gange og nogengange slet ikke! Hurra!
Det har stået på i ca 2 måneder så jeg tør godt regne med at det ikke kun er en fase. Vi er gået fra at være evigt trætte og halv kede af det til at have det rigtig godt. Jeg tror vi simpelthen har vækket hinanden da vi sov sammen. Alle de små klynk som vi forældre vågnede af før hører vi nu ikke og sover derfor fantastisk selvom vi skal op et par gange.
Mange venlige hilsner!