Brev:
Varme i værelse hvor barnet sover
29. april 2008
Alder:
1 mdr.
Varme i værelse hvor barnet sover
Hej,
Jeg har laest at temperaturen i vaerelse hvor barnet sover skal vaere mellem 16 og 20 grader. Men nu at vejret blevet godt er det 23 og 24 grader selv om vi har vinduet åbent. Min soen sover ved siden af mig på dette tidspunkt, da det goere det nemmere for amningen og han faelder i sovn hurtigere. Han har sin egne dune så han ikke får så meget af min varme.
Han sover kun med en body. Men når jeg ammer ham synes jeg at jeg kan foele at han har det varmt, hans nakke er lidt svedig, det samme med hans pande. Er det fordi han ammer eller fordi han har det generelt for varmt. Jeg er så bange for vuggedoed og jeg har hoert at varmen kan vaere farligt. Har du en par tips hvordan vi kan goere det koeligere eller synes du at der ikke er nogle grund til bekymringer.
Mange tak på forhånd
Med venlig hilsen
Sophie