Brev:
Søvnproblem 7 uger
23. februar 2004
Alder:
1 mdr.
Søvnproblem 7 uger
Hej
Først tak for en dejlig behjælpelig side, som jeg benytter mig meget af som førstegangsforældre.
Vores søn på 7 uger sover fint om natten og om formiddagen, om eftermiddagen bliver han tit meget overtræt og kan trække den helt hen til sent om aftenen. Vi prøver af alle kræfter at berolige ham, vugge ham, gå med ham både på armene og i barnevognen. Når han endelig falder i søvn, er det ved at være den tid, hvor han skal til at have det sidste måltid inden natten. Tit er han jo så ikke til at vække og ligger vi ham i seng uden at han har fået mad vågner han ca. en halv time efter. Når han sover - sover han mellem 2,5 og 4 timer og det skal siges at han er efter vores mening et meget nemt barn, som er meget aktivt og glad unden meget græd i løbet af dagen, kun når det ikke lige går efter hans hoved.