Brev:
Vågentid om dagen
26. januar 2008
Alder:
4 mdr.
Vågentid om dagen
Kære Helen
Tusinde tak for din udførelige besvarelse ang Mathilde og søvn om dagen.
Jeg fik vidst formuleret mig galt, da jeg egentlig også gerne ville høre din mening om en tommelfingerregel til hvor lang tid hun kan være vågen ad gangen. Det kan være svært at se, da hun nogle gange gnider øjne efter bare 1 time, selvom hun lige har taget sig en god lur.
Det er jo selvfølgelig ikke nu hun skal lægges, men ligesom du sagde da hun var helt lille, hvor du sagde 1-2 timer ad gangen.
Så hvad hedder det nu? 2-3 timer, eller kan man ikke dele det sådan op mere???
Øhh, håber du kan finde hoved og hale i mit spørgesmål.....:-)
Hilsen Dorte